ГУ ДФС у м. Києві повідомляє, що фізична особа – платник податків може отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) про суми нарахованих та/або отриманих доходів та суми нарахованих та/або сплачених податків.
Для цього слід звернутися до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу у разі, якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання, подати документ, що посвідчує особу, та заяву за формою № 10ДР.
Фізична особа – платник податків відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків може отримати в електронному вигляді, для чого за допомогою меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету та «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» сформувати «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді» (форма № 10ДР) виключно для отримання інформації про себе.
Запит формується з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи, що сертифікований у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.
Відповідь на Запит в електронному вигляді містить інформацію, зокрема, про суму виплаченого доходу та суму перерахованого податку відповідно до податкових розрахунків за формою № 1ДФ, які подаються податковими агентами до контролюючих органів.