Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Товари з-за кордону експрес-поштою - про актуальне

09.08.2017

Виконуючий обов'язки керівника Київської міської митниці ДФС Сергій Тупальський взяв участь у "круглому столі" з представниками Громадської ради при ГУ ДФС у м.Києві та представниками міжнародних експрес-перевізників, що здійснюють доставку товарів з-за кордону експрес-поштою.

В ході заходу, ініційованого громадськістю, присутні обговорили поточні аспекти взаємодії експрес-перевізників з митницею для більш злагодженої роботи, зокрема можливість отримання інформації про завершення митного оформлення міжнародних експрес-відправлень (МЕВ) для більш оперативної доставки посилок адресатам.

Також, громадськість поставила питання результативності призупинення митного оформлення МЕВ з товарами, які містять об'єкти права інтелектуальної власності, але в одиничному екземплярі на кшталт пари кросівок чи телефону. Вирішено ініціювати зустріч з правовласниками торгових марок, по яких найчастіше відбуваються такі призупинення.

Не оминув увагу присутніх і законопроект, зареєстрований 17 липня цього року за N 6755, яким пропонується внести ряд змін до Митного кодексу України в частині, що стосується  поняття особистих речей громадян, оподаткування товарів, які ввозяться громадянами та зокрема ввести ліміт на безмитну пересилку товарів в посилках на рівні 150 євро на місяць. Представники Громадської ради інформували учасників заходу про надходження численних звернень від пересічних громадян, які масово висловлюють обурення з приводу такої ініціативи.

Компанії-перевізники зі свого боку звернули увагу на ще одну норму даного законопроекту, яка передбачає можлисть видачі посилки адресату лише при пред'явлені ідентифікаційного номеру платника податку, що змусить зазначати цю інформацію й у авіанакладних та ряді інших документів, що призведе до розголошення персональних даних громадян.