Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задоволені Ви регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)?

В ДФС у м. Києві з’явився номер телефону, за яким можна перевірити дані з приводу розгляду листів/звернень

02.11.2018

Значна кількість платників звертається телефоном до Головного управління ДФС у м. Києві з питаннями щодо дати реєстрації документів, вхідного або вихідного номера, підрозділів, якими розглядаються звернення, тощо.

З метою підвищення рівня обслуговування платників податків, у складі управління документального забезпечення столичної ДФС створено сектор надання довідкової інформації.

Співробітниками зазначеного сектору можуть поінформувати щодо:

– надходження документа до ГУ ДФС у м. Києві;

– дати реєстрації документа та вхідного номера;

– структурного підрозділу, яким розглядається чи буде розглядатись документ;

– безпосередніх виконавців документів відповідно до накладених резолюцій та їх номерів телефонів;

– встановлених термінів розгляду документа;

– дати та номеру відповіді на надісланий запит (після того, як термін виконання сплинув) за наявності інформації в реєстраційній картці вхідного документу інформаційної системи «Управління документами»;

– надання іншої довідкової інформації, якою володіють працівники управління документального забезпечення в межах своєї компетенції.

Отримати зазначену інформацію можна за номером телефону:

(044)591-62-72.

 

Довідково:

За 9 місяців поточного року управлінням документального забезпечення ГУ ДФС у м. Києві зареєстровано 98,2 тисячі вхідних документів, що у 3 рази більше ніж за відповідний період минулого року, та 63.9 тисячі вихідних, що у 2,5 рази більше ніж за відповідний період минулого року.