Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Затверджено нові порядки ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО РРО

13.05.2019

Головне управління ДФС у м. Києві повідомляє, що з 19.04.2019 набрали чинності всі зміни, внесені до Порядків реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО), затверджених наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2018 № 773*.

Зокрема, реєстрація РРО здійснюється за спрощеною формою (на підставі однієї заяви без додатків, яка подається в електронній формі). Спрощення реєстраційної процедури забезпечується за рахунок запровадження електронного обміну документами між усіма суб’єктами відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, центр сервісного обслуговування РРО (ЦСО)), суб’єкт господарювання, ДФС), взаємодії інформаційних ресурсів ДФС.

Реєстрація РРО здійснюється за новими правилами у такій послідовності:

- виробник РРО включає ЦСО до реєстру ЦСО;

- виробник РРО включає екземпляр РРО до реєстру екземплярів РРО;

- ЦСО надсилає електронне повідомлення про укладений договір з власником РРО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО;

- суб’єкт господарювання – власник РРО до початку реєстрації РРО має надіслати (подати) до контролюючого органу повідомлення про об’єкти оподаткування, об’єкти пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, у якому надати інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО, у порядку та строки, визначені наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588;

- суб’єкт господарювання – власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО;

- ДФС направляє до ЦСО довідку про резервування фіскального номера (дійсна три дні);

- ЦСО вводить РРО в експлуатацію та направляє до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО;

- ДФС видає реєстраційне посвідчення.

Усі ці процедури здійснюються в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.

За бажанням суб’єкти господарювання можуть подати заяву про реєстрацію РРО у паперовій формі та отримати реєстраційне посвідчення у паперовій формі.

* Нові порядки ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.02.2019 № 64, який набрав чинності з дня його офіційного опублікування (з 19.04.2019).