Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Якісний сервіс та високий рівень обслуговування є стратегічним завданням податкової служби столиці

23.08.2019

Столична податкова служба продовжує роботу над розвитком сервісних функцій. Протягом другого кварталу 2019 року з метою вдосконалення сервісних послуг та умов для відвідувачів Центрів обслуговування було проведено оцінювання рівня роботи ЦОП ДПІ у районах.

Для того, щоб можливо було оцінити досягнення у цьому напрямі розроблено відповідні критерії, це: кількість звернень на сервіс «Пульс» та «Урядовий контактний центр»; результати тестування співробітників центрів; оцінка зовнішнього вигляду співробітників та стан залів центрів; а також, безпосереднє опитування відвідувачів центрів.

За результатами оцінювання належний рівень сервісу забезпечили всі колективи столичних центрів обслуговування, але звісно є лідери, які зайняли І, ІІ та ІІІ рейтингові місця: А саме: перше місце – ЦОП ДПІ у Оболонському районі, друге місце – ЦОП ДПІ у Голосіївському районі, третє місце – ЦОП у Дніпровському районі.

Сьогодні, напередодні державних свят, керівництвом столичної податкової відзначено колективи центрів-переможців, які складають першу ланку у взаємодії з платниками столиці. Їм було вручено кубки, на яких зазначено рейтингове місце переможця та якщо наступне оцінювання дасть інші результати, то кубки перейдуть новим лідерам.