Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Звіт про надходження до ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві запитів на отримання публічної інформації за листопад 2017 року

11.12.2017

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, безпосередньо до канцелярії ДПІ.

Так, за листопад  2017 року до ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві надійшло 5 запитів на інформацію  (2 – поштою, 2 - особисто,1 – електронною поштою) з них:

від фізичних осіб – 3 запити,

від юридичних осіб – 2 запити.

Запитувана інформація розподіляється таким чином:

-  4 про надання відомостей про юридичну особу;

-  1 про надання інформації про систему оподаткування.

Відповіді на запити були надіслані своєчасно з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві  за листопад 2017 року перевірено та надано відповідь без порушення терміну виконання та вирішено питання позитивно на 3 запити, на 2 запити було відмовлено.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

- правовими підставами;

- визначенням понять;

- формами;

- строком розгляду;

- змістом;

- вимогами оформлення;

- оплатністю  тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».