Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві за листопад 2017 року

11.12.2017

ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві постійно приділяє увагу зверненню громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи.

За січень - листопад поточного року до ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві надійшло 53 письмових звернення громадян, з них: 53 заяви.

Аналіз свідчить, що значна кількість звернень 19, надісланих до ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві в січні - листопаді 2017 року стосувалися контрольно-перевірочної роботи та проведення перевірки. У письмових зверненнях громадяни та фізичні особи-підприємці зверталися з питаннями  щодо  застосування норм податкового  законодавства,  зокрема,  в  розрізі  питань  запити розподіляються наступним  чином:

- 19 звернень стосовно контрольно-перевірочної роботи та проведення перевірки;

- 14 по податку з доходів фізичних осіб;

- 4 звернення стосовно податкової звітності;

- 4 стовно ліцензування певних видів господарської діяльності;

- 3 стосовно єдиного податку;

- 2 по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- 2 стосовно земельного податку;

- 1 стосовно штрафних санкцій;

- 2 щодо ухилення від сплати податків;

- 1 стосовно отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП);

- 1 звернення стосовно виконання судових рішень.

Скарг  від платників  податків на корупційні дії працівників ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві не надходило.

Усього за січень – листопад 2017 року ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві перевірено та надано відповіді без порушення терміну на 53 звернення. По 23 зверненнях дано роз’яснення, по 12 зверненнях вирішено питання позитивно, по 2 зверненнях відмовлено, 16 звернень надіслано за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян».

Проведення особистого прийому громадян

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві здійснюється  у відповідності до затвердженого графіку, який оприлюднено на  суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві та розміщено на інформаційних стендах в приміщеннях  ДПІ.

За січень – листопад 2017 року  посадовими особами ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 11 особистих прийомів громадян, під час яких було прийнято 5 громадян по питанню отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків, 1 - по єдиному податку, 1- по податку з доходів фізичних осіб, 1 – стосовно податкової звітності, 2 - стосовно застосування РРО та 1 юридичну особу по питанню договору на електронну звітність. 

Під час особистого прийому посадовими особами ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві за звітний період письмових звернень від громадян не надходило.

Фактів порушень посадовими особами інспекції положень Закону України «Про звернення громадян» та не вирішення  порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, що призвели б до повторного оскарження рішень посадових осіб, чи звернень до органу вищого рівня, в податковій інспекції у листопаді 2017 року не встановлено.

Нагадаємо, що створено поштову скриньку для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді - kyiv. dniprovskyi.zvernenya@sfs.gov.ua.

Шановні громадяни, всю необхідну інформацію щодо проведення особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговуванні платників ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві та на  суб-сайті  підрозділів ГУ ДФС у м. Києві.