Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Звіт про надходження до ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві запитів на отримання публічної інформації за січень 2018 року

07.02.2018

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, безпосередньо до канцелярії ДПІ.

Так, за січень 2018 року до ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві надійшло 5 запитів на інформацію:  3 – електронною поштою, 2 - поштою з них:

від фізичних осіб – 3 запити,

від юридичних осіб – 2 запити.

Запитувана інформація розподіляється таким чином:

1 - щодо перерахунку помилково сплачених коштів;

1 - відомості про ставки та сплату податків;

1 - про надання відомостей про юридичну особу;

1 - про надання відомостей про фізичну особу;

1 - про надання відомостей щодо штрафних санкцій.

Відповіді на запити були надіслані своєчасно та з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Сектором організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації  за січень 2018 року перевірено та надано відповідь без порушення терміну виконання та вирішено питання позитивно  на 2 запити, по 3 запитах було відмовлено.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують на увагу читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

- правовими підставами;

- визначенням понять;

- формами;

- строком розгляду;

- змістом;

- вимогами оформлення;

- оплатністю  тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».