Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві за січень 2018 року

07.02.2018

ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві постійно приділяє увагу зверненню громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи.

За січень 2018 року до ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві надійшло 3 письмових звернення громадян, з них: 3 заяви.

Аналіз свідчить, що у письмових зверненнях громадяни та  фізичні особи-підприємці зверталися з  питаннями  щодо  застосування норм податкового  законодавства,  зокрема,  в  розрізі  питань  запити розподіляються наступним  чином:

- 1 звернення стосовно контрольно-перевірочної роботи та проведення перевірки;

- 1 по податку з доходів фізичних осіб;

- 1 стосовно єдиного податку.

Скарг від платників податків на корупційні дії працівників ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві не надходило.

Усього за січень 2018 року ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві перевірено та надано відповіді без порушення терміну на 3 звернення. По 2 зверненнях дано роз’яснення, по 1 зверненню вирішено питання позитивно.

Проведення особистого прийому громадян

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві здійснюється у відповідності до затвердженого графіка, який оприлюднено на  суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві та розміщено на інформаційних стендах в приміщеннях  ДПІ.

За січень 2018 року  посадовими особами ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 1 особистий прийомів громадян, під час якого було прийнято 1 громадянина по питанню податку з доходів фізичних осіб. 

Під час особистого прийому посадовими особами ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві за звітний період письмових звернень від громадян не надходило.

Фактів порушень посадовими особами інспекції положень Закону України «Про звернення громадян» та не вирішення  порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, що призвели б до повторного оскарження рішень посадових осіб, чи звернень до органу вищого рівня, в податковій інспекції у січні 2018 року не встановлено.

Нагадаємо, що створено поштову скриньку для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді - kyiv. dniprovskyi.zvernenya@sfs.gov.ua.

Шановні громадяни, всю необхідну інформацію щодо проведення особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговуванні платників ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві та на  суб-сайті  підрозділів ГУ ДФС у м. Києві.