Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Звіт про надходження до ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві запитів на отримання публічної інформації за лютий 2018 року

07.03.2018

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, безпосередньо до канцелярії ДПІ.

Так, за лютий  2018 року до ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві надійшло 7 запитів на інформацію:  3 – електронною поштою, 4 - поштою з них:

від фізичних осіб – 1 запит,

від юридичних осіб – 6 запитів.

Запитувана інформація розподіляється таким чином:

4 щодо податкового боргу;

1 відомості про ставки та сплату податків;

2 про надання відомостей про юридичну особу.

Відповідь на запити, були надіслані своєчасно та з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві за лютий 2018 року перевірено та надано відповідь без порушення терміну виконання та вирішено питання позитивно  на 4 запити, по 3 запитах було відмовлено.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

- правовими підставами;

- визначенням понять;

- формами;

- строком розгляду;

- змістом;

- вимогами оформлення;

- оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».