Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

«Пульс» - інтерактивна допомога платникам податків!

13.07.2018

ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує, що з метою подолання корупції в лавах Державної фіскальної служби України,  ліквідування перешкод, що заважають у здійсненні підприємницької діяльності та усунення складнощів у спілкуванні із посадовими особами у відомстві функціонує єдиний антикорупційний сервіс  - «Пульс».

Сервіс «Пульс» - це гаряча телефонна лінія - (044)284-00-07, яка працює за принципом call-back, а інформація приймається цілодобово. Звернення не тільки приймають, але й повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Він є доступним клієнтам як податкової, так і митниці.

Так, протягом першого півріччя 2018 року до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс  „Пульс”  надійшло 33 інформаційних повідомлення.

Звернення стосувалось звітності та реєстрації податкових накладних, роботи органів ДФС, роботи ЦОП. Серед співробітників ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві проводяться технічні навчання щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень, що надходять на сервіс «Пульс».

ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві