Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Забезпечення розгляду звернень громадян ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві

13.07.2018

Одним із напрямів роботи ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві є кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань та  забезпечення вимог Закону України від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР «Про звернення громадян».

Так, з початку року до ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві надійшло 35 звернень громадян, розглянуто 32 звернень, в т.ч.  3- вирішено позитивно 25 – роз’яснено, 2 – перенаправлено за належністю, 2 - не підлягає розгляду 3 – на виконанні.

У зверненнях громадян були  порушені наступні питання: щодо контрольно-перевірочної роботи; відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків; реєстраційних номерів облікових карток платників податків, єдиного соціального внеску, податку на доходи фізичних осіб, оподаткування зовнішньоекономічної діяльності, реєстрація та облік платників податків.

У 2018 році посадовими особами ДПІ особисті прийоми громадян не проводились.

У  звітному періоді повторних звернень не надходило

ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві