Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Управління обслуговування платників ГУ ДФС у м. Києві

05.07.2018

04116, м. Київ
вул. Шолуденка, 33/19

Управління  обслуговування платників  08-00

 

Начальник управління Левачова Валентина Борисівна

 

Відділ обліку юридичних осіб

Відділ ведення Державного реєстру фізичних осіб-платників податків

Відділ організації розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації та проведення особистого прийому

Відділ електронних сервісів та звітності

Відділу організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг

Відділ розгляду звернень державних органів

Відділ обліку об’єктів оподаткування

Відділ обліку самозайнятих осіб

Відділ ведення реєстрів

 

Основні завдання управління обслуговування платників (далі - Управління):

1. Здійснення контролю шляхом ведення обліку платників податків з метою створення умов для контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, зборів, нарахованих фінансових санкцій, дотриманням податкового та іншого законодавства.

2. Здійснення контролю за повнотою, достовірністю та актуальністю реєстраційних та облікових даних інформаційного фонду Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та складових частин такого банку даних, а також  Реєстру самозайнятих осіб.

3. Здійснення розгляду звернень громадян та юридичних осіб з питань, що належать до компетенції Управління.

4. Забезпечення реєстрації платників ПДВ.

5. Організація та контроль за обліком об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням.

6. Організація міжвідомчої взаємодії із суб’єктами інформаційних відносин щодо інформації про платників податків, об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням.

7. Організація та контроль обліку рахунків платників податків.

8. Організація і контроль за реєстрацією та обліком реєстраторів розрахункових операцій; книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок.

9. Організація обліку платників єдиного внеску.

10. Організація та контроль за наданням адміністративних послуг.

11. Організація робіт із приймання і комп’ютерної обробки податкової та іншої звітності.

12. Ведення реєстру страхувальників.

13. Ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції.

14. Організація роботи, пов’язаної із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до законодавства в ГУ ДФС у м. Києві.

15. Організація сервісного обслуговування платників.

16. Організація особистого прийому громадян посадовими особами ГУ ДФС у
м. Києві та розгляду звернень громадян.

17. Забезпечення доступу до публічної інформації.

18. Організація діловодства та контроль за розглядом звернень громадян, фізичних осіб–підприємців, адвокатів, арбітражних керуючих та запитів на отримання публічної інформації.

 

Сектор організації документообігу

 

Левачова Валентина Борисівна 454-70-73