Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Сектор розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Київської міської митниці ДФС

17.06.2016

Назва та індекс відділу:08  Сектор розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації


Завідувач сектору: Неділя Ольга Іванівна


Основні завдання та функції сектору: Організація особистого прийому громадян керівництвом Митниці та структурними підрозділами.

Забезпечення розгляду звернень громадян та контроль дотримання законодавства при розгляді звернень. Забезпечення доступу до публічної інформації.

Участь в організації роз’яснювальної роботи у ЗМІ щодо практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції Митниці. Забезпечення інформування громадськості про реалізацію митної політики через мережу Інтернет. Забезпечення співпраці з інститутами громадянського суспільства, участь громадськості у формуванні та реалізації державної політики з питань митної справи.  

Взаємодія з Громадською радою.


Контактний телефон: 044-453-02-38