Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у м. Києві

15.08.2018

Індекс та назва інспекції:

26-15-52       ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у м. Києві

 

Начальник інспекції – Пруднікова Олена Олегівна

 

Структура інспекції:

26-15-52-01 - Відділ реєстрації та обліку платників

26-15-52-02 - Сектор обліку об’єктів оподаткування

26-15-52-03 - Сектор ведення облікових справ платників

26-15-52-04 - Відділ ведення Державного реєстру фізичних осіб-платників податків

26-15-52-05 - Відділ електронних сервісів та звітності

26-15-52-06 - Сектор організації роботи ЦОП

26-15-52-07 - Відділ надання адміністративних та інших послуг


Основні завдання інспекції:

- реєстрація та облік платників податків;

- реєстрація фізичних осіб - платників податків, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків;

- облік об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

- облік рахунків платників податків;

- реєстрація та облік реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок;

- забезпечення обліку платників єдиного внеску;

- приймання і комп'ютерна обробка податкової та іншої звітності;

- приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників засобами телекомунікацій;

- ведення реєстру страхувальників;

- ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції;

- організація роботи, пов’язаної із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до законодавства;

- обслуговування платників та надання адміністративних послуг;

- організація сервісного обслуговування платників.

 

  Контактні номери телефонів для отримання інформації з питань надання адміністративних та інших сервісних послуг в ЦОП ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у м. Києві

 

№ з/п

№ телефону

Напрямок консультації

Сектор організації роботи ЦОП

1

591-65-79
515-10-61

модератор

Відділ реєстрації та обліку платників

2

591-65-78
591-65-87
545-06-95

реєстрація та облік платників податків

3

591-65-78 (87)

облік рахунків платників податків

4

591-65-78 (87)

забезпечення обліку платників єдиного внеску

5

591-65-78 (87)

ведення реєстру страхувальників

6

591-65-78 (87)

ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції

Сектор обліку обєктів оподаткування

7

591-65-58

облік об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням

8

591-65-58

реєстрація та облік реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок

Відділ ведення ДРФО-платників податків

9

591-65-75

ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (видача - реєстраційного номера облікової картки платника податків, відомостей про джерела/суми виплачених доходів та утриманих податків фізичних осіб)

Відділ електронних сервісів та звітності

10

591-65-93

приймання і комп'ютерна обробка податкової та іншої звітності

11

591-65-93

приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників

12

591-65-56(93)

обробка договорів про забезпечення електронного документо обігу платника

Відділ надання адміністративних та інших послуг

13

545-03-81
591-65-60

підтвердження статусу податкового резидента України фізичним та юридичним особам

14

591-65-19

нарахування та сплати податків, зборів, внесків самозайнятими особами (зокрема ПДФО, єдиного податку, рентної плати, екологічного податку, військового збору)

15

515-18-85

застосуванні спрощеної системи оподаткування (реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників єдиного податку, надання витягів з реєстру платників єдиного податку, реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку)

16

591-65-19

нарахування та сплата єдиного внеску