Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

15.08.2018

Індекс та назва інспекції:

26-15-58 - Державна податкова інспекція у Солом’янському районі Головного управління ДФС у м. Києві

Начальник інспекції:

начальник ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві Гончарова Людмила Леонідівна

Структура ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві:

Відділ реєстрації та обліку платників

Сектор обліку об’єктів оподаткування

Відділ ведення облікових справ платників

Відділ ведення Державного реєстру фізичних осіб-платників податків

Відділ електронних сервісів та звітності

Сектор організації роботи ЦОП

Відділ надання адміністративних та інших послуг

Основні завдання:

Реєстрація та облік платників податків;

Реєстрація фізичних осіб - платників податків, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

Облік об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

Облік рахунків платників податків;

Реєстрація та облік реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок;

Забезпечення обліку платників єдиного внеску;

Приймання і комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності;

Приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників засобами телекомунікацій;

Ведення реєстру страхувальників;

Ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції;

Організація роботи, пов’язаної із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до законодавства;

Обслуговування платників та надання адміністративних послуг;

Організація сервісного обслуговування платників.

 

Контактні номери телефонів для отримання інформації з питань надання адміністративних та інших сервісних послуг в ЦОП ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві.

 

№ з/п

№ телефону

Напрямок консультації

Сектор організації роботи ЦОП

1

244-80-20

модератор

Відділ реєстрації та обліку платників

2

245-92-05

реєстрація та облік платників податків

3

облік рахунків платників податків

4

забезпечення обліку платників єдиного внеску

5

ведення реєстру страхувальників

6

ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції

Сектор обліку об’єктів оподаткування

7


облік об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням

8

реєстрація та облік реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок

Відділ ведення ДРФО-платників податків

9


ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (видача –реєстраційного номера облікової картки платника податків, відомостей про джерела/суми виплачених доходів та утриманих податків фізичних осіб)

Відділ електронних сервісів та звітності

10

      245-84-46

приймання і комп'ютерна обробка податкової та іншої звітності

11

приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників

12

обробка договорів про забезпечення електронного документообігу платника

Відділ надання адміністративних та інших послуг

13

245-91-60

 

244-78-98

 

 

підтвердження статусу податкового резидента України юридичним особам, єдиний податок по юридичним особам,включення неприбуткового підприємства(установи,організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій,видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток(доходи)

14


проведення звірення стану розрахунків платників з бюджетами та цільовими фондами, в т.ч. за платниками

15


нарахування та сплати податків, зборів, внесків самозайнятими особами (зокрема ПДФО, єдиного податку, рентної плати, екологічного податку, військового збору)

16


245-91-62


 

застосуванні спрощеної системи оподаткування (реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників єдиного податку, надання витягів з реєстру платників єдиного податку, реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку,вікно видачі документів)

17

245-91-94

видача довідки  про відсутність заборгованості з платежів до бюджету