Індекс та назва інспекції:
26-15-58 - Державна податкова інспекція у Солом’янському районі Головного управління ДФС у м. Києві
Начальник інспекції:
начальник ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві Гончарова Людмила Леонідівна
Структура ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві:
Відділ реєстрації та обліку платників
Сектор обліку об’єктів оподаткування
Відділ ведення облікових справ платників
Відділ ведення Державного реєстру фізичних осіб-платників податків
Відділ електронних сервісів та звітності
Сектор організації роботи ЦОП
Відділ надання адміністративних та інших послуг
Основні завдання:
Реєстрація та облік платників податків;
Реєстрація фізичних осіб - платників податків, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
Облік об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;
Облік рахунків платників податків;
Реєстрація та облік реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок;
Забезпечення обліку платників єдиного внеску;
Приймання і комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності;
Приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників засобами телекомунікацій;
Ведення реєстру страхувальників;
Ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції;
Організація роботи, пов’язаної із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до законодавства;
Обслуговування платників та надання адміністративних послуг;
Організація сервісного обслуговування платників.
Контактні номери телефонів для отримання інформації з питань надання адміністративних та інших сервісних послуг в ЦОП ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві.
№ з/п | № телефону | Напрямок консультації |
Сектор організації роботи ЦОП | ||
1 | 244-80-20 | модератор |
Відділ реєстрації та обліку платників | ||
2 | 520-69-38 | реєстрація та облік платників податків |
3 | облік рахунків платників податків | |
4 | забезпечення обліку платників єдиного внеску | |
5 | ведення реєстру страхувальників | |
6 | ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції | |
Сектор обліку об’єктів оподаткування | ||
7 | 520-69-37 | облік об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням |
8 | реєстрація та облік реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок | |
Відділ ведення ДРФО-платників податків | ||
9 | 520-69-42 | ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (видача –реєстраційного номера облікової картки платника податків, відомостей про джерела/суми виплачених доходів та утриманих податків фізичних осіб) |
Відділ електронних сервісів та звітності | ||
10 | 520-69-44 | приймання і комп'ютерна обробка податкової та іншої звітності |
11 | приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників | |
12 | обробка договорів про забезпечення електронного документообігу платника | |
Відділ надання адміністративних та інших послуг | ||
13 | 520-69-32
| підтвердження статусу податкового резидента України юридичним особам, єдиний податок по юридичним особам,включення неприбуткового підприємства(установи,організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій,видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток(доходи) |
14 | | проведення звірення стану розрахунків платників з бюджетами та цільовими фондами, в т.ч. за платниками |
15 | 520-69-33 | нарахування та сплати податків, зборів, внесків самозайнятими особами (зокрема ПДФО, єдиного податку, рентної плати, екологічного податку, військового збору) |
16 | 520-69-33
| застосуванні спрощеної системи оподаткування (реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників єдиного податку, надання витягів з реєстру платників єдиного податку, реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку,вікно видачі документів) |
17 | 520-69-32 | видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету |