Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Центр обслуговування платників ГУ ДФС у м. Києві

09.07.2018
Вул. Шолуденка, 33/19


 

Графік роботи:

Понеділок, вівторок, середа, четвер: з 9 год.00 хв. до 18 год.00 хв.

П’ятниця: з 9 год.00 хв. до 16 год.45 хв.

Субота, неділя: вихідні дні


З питань отримання інформації щодо реєстраційного номера вхідної кореспонденції, ПІБ виконавця та номера телефону виконавця платники можуть звернутися за телефоном: (044) 591-62-72

Організацію відвідування платниками  ЦОП здійснює модератор:  (044) 454-70-87

Щодо реєстрації в державному реєстрі фізичних осіб-платників податків на отримання реєстраційного номера та отримання відомостей з державного реєстру  фізичних осіб про доходи (044) 454-71-76; (044) 454-70-74 

З питань ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (044) 484-04-81, (044) 482-15-13

Приймальня громадян ГУ ДФС у м. Києві: (044) 454-70-04

Відділ організації розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації та проведення особистого прийому: (044) 454-71-32, (044) 454-70-20

З питань отримання електронних довірчих послуг (електронного цифрового підпису): (044) 454-70-53

Більш детальну інформацію щодо отримання послуг з реєстрації електронних цифрових підписів, які надаються в пунктах реєстрації користувачів, можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі - www.acskidd.gov.ua.

Інші контакти, за якими можна звернутись для вирішення питань

Послуги, що надаються у Центрі обслуговування платників ГУ ДФС у м. Києві


№ з/п

Назва адміністративної послуги

Інформаційна
картка

Зразок заяви

Бланк

1

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків

Завантажити

Завантажити

Завантажити

2

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

Завантажити

Завантажити

Завантажити

3

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

Завантажити

Завантажити

Завантажити

4

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту).

Завантажити

Завантажити

Завантажити

5

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту).

Завантажити

Завантажити

Завантажити

6

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

Завантажити

Завантажити

Завантажити

7

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

Завантажити

Завантажити

Завантажити

8

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання

Завантажити

Завантажити

Завантажити

9

Переоформлення  ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Завантажити

Завантажити

Завантажити

10

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб'єкта господарювання

Завантажити

Завантажити

Завантажити

11

Переоформлення  ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту).

Завантажити

Завантажити

Завантажити

12

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб'єкта господарювання

Завантажити

Завантажити

Завантажити

13

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

Завантажити

Завантажити

Завантажити

14

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб'єкта господарювання

Завантажити

Завантажити

Завантажити

15

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків

Завантажити Завантажити Завантажити

 Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

1. Приймання вхідної кореспонденції.

2. Надання консультацій.

3. Надання доступу до публічної інформації.

4. Запис на прийом до посадових осіб.

5. Видача посилених сертифікатів відкритих ключів.

6. Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.

7. Використанням комп’ютеризованого робочого місця, або доступ до мережі Інтернет або через Wi-Fi.

Прийом осіб, які звертаються з питань видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту), видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту), видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами, видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами, видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання, переоформлення  ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб'єкта господарювання,    переоформлення  ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту), анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб'єкта господарювання, переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами, анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб'єкта господарювання, видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, приймання вхідної кореспонденції, надання консультацій, запис на прийом до посадових осіб, надання доступу до публічної інформації, видача посилених сертифікатів відкритих ключів, надання можливості використання комп’ютеризованого робочого місця, доступ до мережі Інтернет або через Wi-Fi, здійснюється за адресою:

Схема проїзду:

від станції метро «Лук’янівська» -7 хвилин пішки;

від станцій метро «Політехнічний інститут» - маршрутне таксі №31, автобус №31 (зупинка Маршала Рибалка);

від залізничного вокзалу – швидкісний трамвай №15 №18 (зупинка «Вулиця Січових Стрільців»);

від  Майдана Незалежності - тролейбус №16, №18 (зупинка«Вулиця Січових Стрільців»).

 clip_image002

Місця паркування та під'їзні шляхи знаходяться на вулиці Коперника.